Just then a song comes on: "you can't always get what you want" -- the rolling stones, oh woe is we, the irony!

men det är inte mig själv jag är när jag ständigt
anpassar min kropp efter din gör dig obekväm med
mina antydningar och tänker att
det aldrig var mig ni ville

ha
egentligen

tatuerar fast forward men tänker
rewind tänker stopp och belägg vad är det jag håller på med
det här är min ärliga chans
min ärliga chans till att få vara som jag vill undrar

varför det blivit så viktigt innan det ens blivit något
hur många hönor en kan göra av en fjäder den här kärleken
jag kände var ju till livet i sin essens
var ju till ett nyvunnet hjärta och inte ditt utan

mitt

MITT hjärta skriker jag till mig själv i åsknätterna MITT HJÄRTA
för utan det spelar inget någon roll och utan MIG var inget av det här värt det hade inget av det här blivit

Kommentarer

Populära inlägg